O mnie

Potrafię przeskakiwać kłody
Ale zatrzymuję się
Przed prostymi liniami

Umiem chronić oczy przed wiatrem
Bardziej boję się
Słonecznego dnia

Nie muszę pływać dookoła świata
Aby czuć potrzebę kupienia mapy

Nie wiem, czy fortuna
Kołem się toczy czy owocem
Nie znam tej pani

Może i jestem ptakiem
Lecz na pewno nie niebieskim
Po prostu wylano na mnie
Farbę tego koloru

Uczę się niepraktycznych rzeczy
Bo praktycznie rzecz biorąc
Nie praktykuję pragmatyzmu

Nie słyszę wszystkiego
I nie umiem tego opisać
W poetycki sposób

Tak jak tego
Gdzie przebywam
Gdy przestaje dla mnie
Istnieć świat

Kiedy przytłacza myśli stos
Gdzie wśród nich jestem ja

Komentarze

  1. Wow zdolna z Ciebie bestia. A podobno trudno się mówi o sobie. Ciebie to nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie czytam, nawet jeżeli nie odpowiadam.

Kopiowanie treści jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Popularne wpisy