Moje "złote myśli" z dawnych lat

27.05.1999 r.

Wcale się nie zdziwię, jeśli
Pies zacznie do mnie mówić
Ludzkim głosem,
Ujrzę kota latającego
W powietrzu
Albo
Pieniądze zaczną spadać
Z nieba

W końcu ludzie uważają
Mnie za wariatkę

30.05.1999 r.

Kochaj brata swego, kochaj siostrę swoją
Jeśli ich nie kochasz, to jesteś pierdołą

30.05.1999 r.

Są dorośli, którzy
Zachowują się jak dzieci
Są dzieci, które
Muszą być dorosłe

Są ludzie biedni, którzy
Pływają w pieniądzach
Są bogacze, którzy
Pływają w długach

10.06.1999 r.

Nauka, szkoła
Nauka, szkoła
Nauka, szkoła
Ciekawsze jest już nawet
Życie bawoła

11.06.1999 r.

Kiedy byłam tam
Między gwiazdami
Myślałam nie tylko o tobie

17.06.1999 r.

Rozdziela nas rzeka,
Na której nie ma mostu
Rozdziela nas las,
Z którego nikt
Jeszcze nie wrócił

08.09.1999 r.

Otwórz oczy
Wyjdź na dwór
Zacznij śpiewać
Skacz do góry
Oddychaj głęboko

Ten świat
Został stworzony
Specjalnie dla ciebie

15.01.2000 r.

Nowe możliwości, nowe tysiąclecie
A ja wcale nie jestem na mecie!

15.01.2000 r.

Łąka, morze, las
Życie jest ciężkie jak głaz
Wspomnienia, pamiątki, łzy
Muszę szybko poszukać igły
Burza, deszcz i latanie
Jednak częściej zdarza się spadanie
Skandal, zwycięstwo, radość
Czasem w życiu trafia się długa ość
Coś bardzo drogiego i cennego...
Czy to wszystko jest warte życia mego?

13.02.2001 r.

Wrażliwość jest częścią samotności
Nieśmiałość jest częścią bólu
Bezsenność to część strachu
A ja?
Gdzie jestem ja?

24.02.2001 r.

Ludzie, ludzie, ludzie
Powinni mieszkać w budzie

24.02.2001 r.

Światem rządzą pieniądze
Światem rządzi zło
Coś na tym świecie uciekło

Komentarze

Kopiowanie treści jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Popularne wpisy