Fundament

Muzyka przez moją duszę przepływa
Zawsze podkreśla emocję każdą
Od rzeczywistości trochę odrywa
Pełni w mym życiu rolę ważną

Ogrom świata niekiedy przygnębia
Rzeczywistość bardzo mocno osacza
Przeraża wielka problemów głębia
Człowiek wtedy szybko na dno się stacza

Jednak lek na to w dźwiękach się znajduje
Ten lek siłę do walki mi daje
To muzyka- ona mnie podbudowuje
Dzięki niej walczę i się nie poddaję!

Bez niej mnie nie ma
Bez niej nie istnieję
Jest częścią mnie
Z muzyką hardzieję

Chęć do działania szybko mi wraca
Kiedy dźwięków moc się roztacza
Na życie ponownie mam smak
Gdy włączam muzykę- właśnie tak!

Ona energię zawsze mi daję
I siłę moją wydobywa
Właśnie z nią w biegu myśli przystaję
Ona ważną rolę w mym życiu odgrywa

Komentarze

Kopiowanie treści jest zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Popularne wpisy